Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

Distances līgums

Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs  (Agnese Baldone 14078711716 , Rīga, Malienas iela 21-1 , LV-1079) no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:   

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Līgums uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs apstiprinājis  pasūtījumu: Pircējs ir izveidojis iepirkumu grozu un noklikšķinājis uz “apmaksāt pirkumu”. Pircējam ir pienākums Līguma noteikumos paredzētajā kārtībā un termiņos samaksāt par precēm.

Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt un papildināt Līguma noteikumus. Pircējam iepērkoties Interneta vietnē, tiek piemēroti Līguma noteikumi, kas ir spēkā Preces pasūtīšanas brīdī.


Piegādes un samaksas kārtība

Piegāde uz Omnivas pakomātu.

Cena: 3.00 eur

Piegādes laiks: izsūtam 1-5 darba dienu laikā.

Saņemšana uz vietas bezmaksas - Rīga, Sergeja Eizenšteina 29 , iepriekš vienojoties par saņemšanas laiku rakstot uz telefonu +37126003676

Nodrošinam bezmaksas piegādi pasūtījumiem virs € 70.00 visā Latvijas teritorijā.

Preces cena neietver piegādes un atgriešanas izmaksas.


Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz telefonu +37126003676

Preci atgriezt uz Omniva pakomātu Rīga, Sergeja Eizenšteina 29, telefons +37126003676

Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Savukārt Pārdevējs apņemas atgriezt naudu par preci uz to pašu bankas kontu,

no kura Pircējs veica preces iegādi. Naudu par preci pārdevējs atgriež 3 kalendāro dienu laikā.

  • Prece nedrīkst būt lietota;
  • Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un ar birkām;
  • Prece nedrīkst būt bojāta;
  • Prece nedrīkst būt ķīmiski vai mehāniski apstrādāta;
  • Precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.

Pircējs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:

Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.

Pasūtījuma atcelšanas noteikumi


  1. Pasūtījuma atcelšana pirms pasūtījuma apstrādes
    Klients var atcelt pasūtījumu bez maksas, rakstot mums uz [[email protected]] vai zvanot pa tālruni [ +37126003676 ], ja pasūtījums vēl nav apstrādāts vai izsūtīts. Lūdzu, norādiet savu pasūtījuma numuru un kontaktinformāciju.

  2. Pasūtījuma atcelšana pēc apstrādes sākuma
    Ja pasūtījums jau ir apstrādāts vai izsūtīts, atcelšana ir iespējama tikai, sazinoties ar mums uz telefonu +37126003676  pēc iespējas ātrāk. Atcelšana pēc pasūtījuma nosūtīšanas var būt pakļauta atgriešanas un atmaksas politikas nosacījumiem.

  3. Atgriešanas un atmaksas noteikumi
    Ja pasūtījums ir piegādāts, klientam ir tiesības to atgriezt atpakaļ saskaņā ar mūsu atgriešanas politiku.  Atgriešanas procesu veic, sazinoties ar mums uz telefona numuru  +37126003676


Strīdu risināšana

  1. Sākotnēja saziņa
    Ja Jums ir pretenzijas vai nesaskaņas saistībā ar mūsu pakalpojumu vai mājaslapas lietošanu, aicinām vispirms sazināties ar mums rakstiski, izmantojot e-pastu [[email protected]], lai rastu iespējami ātru un miermīlīgu risinājumu.
  2. Patērētāju tiesību aizsardzība
    Ja Jūs esat patērētājs (fiziska persona, kas iegādājas preci vai pakalpojumu ārpus savas saimnieciskās darbības), Jums ir tiesības vērsties:
    • Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) – www.ptac.gov.lv
    • Latvijas Alternatīvās strīdu risināšanas institūcijās (piemēram, Patērētāju strīdu komisijā)
    • Eiropas tiešsaistes strīdu risināšanas platformā: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  3. Tiesas ceļš.  
           Ja strīdu nav iespējams atrisināt pārrunu vai alternatīvās strīdu risināšanas ceļā, tas tiek risināts Latvijas Republikas tiesā atbilstoši Latvijas        normatīvajiem aktiem.
  1. Piemērojamais likums
    Uz visiem strīdiem un pretenzijām attiecināmi Latvijas Republikas normatīvie akti.


Datu apstrāde


Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.